مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-04اقتصادي

دروازه عتبات| نرخ پارکینگ ها، مصوب وزارت کشور است/ با متخلفین برخورد می شود


به گفته فرماندار مهران نرخ پارکینگ خودرو که در اختیار فرمانداری ها و شهرداری ها برای اربعین قرار داده شده طبق مصوبه وزارت کشور است و دریاقت مبلغ مازاد بر این مصوبه تخلف بوده و برخورد صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به ایام اربعین و حضور گسترده زائرین به استان ایلام متاسفانه قیمت نجومی پارکینگ خودروها به یک مشکل تبدیل شده است.

استان ایلام یکی از استان های است که به لحاظ نزدیکی به کشور عراق برای زیارت عتبات عالیات مورد توجه عموم زائرین از سراسر کشور قرار گرفته است.

ایام اربعین استان ایلام و به تبع شهرستان مرزی مهران که دروازه ورود به این فضای معنوی و الهی است شاهد حجم گسترده ای از مشتاقان است؛ زائرینی که با خودروی شخصی به سمت مهران در حال حرکت هستند و برای امنیت وسایل نقلیه خود را در پارکینگ ها نگهداری می کنند اما قیمت نجومی هزینه پارکینگ ها به موضوع جدی برای زائرین تبدیل شده است.

قیمت نجومی پارکینگ ها نصیری یکی از زائرین به خبرنگار فارس گفت: زائرین اربعین با یک حال و هوایِ کربلایی به سمت استان های مرزی در حال حرکت هستند تا به خیل عظیم عاشقان این جنبش بزرگ و جهانی بپیوندند و در این مسیر به دریای بیکران معنویت دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| نرخ پارکینگ ها، مصوب وزارت کشور است/ با متخلفین برخورد می شود

دروازه عتبات| نرخ پارکینگ ها، مصوب وزارت کشور است/ با متخلفین برخورد می شود